Nieuwe casino Amsterdam open

  1. Madame Destiny Online Gokkast Spelen Gratis En Met Geld: Een van de nieuwere soorten bingo die is geïntroduceerd is 30 Ball Bingo.
  2. Weddenschap Voetbal - Merk op dat inzetvereiste zijn 6x en 9x voor 10% en 15% bonussen respectievelijk.
  3. Roulette Verdubbelingsstrategie: In het Kroon Casino kan het spelen op gokkasten nu extra veel geld opleveren, want er zijn inmiddels twee jackpots die boven een bedrag van 2 miljoen euro noteren..

Blackjack wanneer splitsen

Dobbelspel Kaarten
Het casino heeft een aantal voordelen die kunnen worden besproken.
Cleopatra 18 Free Play Demo
De Technical Systems Testing is een onafhankelijke regulator die certificeert sites die voldoen aan de normen van veiligheid en ook fair play.
Hit genoeg gratis spins en je verdient een progressieve jackpot.

Leeftijd gokken Leiden

De Beste Strategische Bordspellen
Eerder dit jaar, Commonwealth Gaming, eerder haar licentie spel leverancier, verweten niet-handhaving door de staat voor problemen krimpen hun bedrijf.
Euro Jackpot Hollands
Dit zijn de beschikbare live roulette opties.
Hollandse Bingo

E-bike blijkt niet gevaarlijker dan gewone fiets

Sinds de opmars van de e-bike zijn er regelmatig berichten verschenen dat ze gevaarlijker zouden zijn dan gewone fietsen en voor meer (zware) ongevallen zorgen. Dit negatieve beeld klopt toch niet, blijkt uit nieuw onderzoek.
Tot deze conclusie is VeiligheidNL gekomen na een onderzoek in opdracht van het Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat. Voor het onderzoek werden gegevens gebruikt over fietsongevallen waarbij de gebruiker op de Spoed Eisende Hulp terechtkwam. Deze uitkomst is ‘verrassend’, aldus mede-onderzoeker Paul Schepers van Rijkswaterstaat.
Eenzelfde onderzoek is vier jaar geleden ook uitgevoerd, en daaruit kwam naar voren dat gebruikers van e-bikes een verhoogd risico liepen om op de Spoed Eisende Hulp terecht te komen dan gebruikers van een gewone fiets. Toenmalige conclusie was dat dit kwam omdat e-bikes gevaarlijker zijn dan gewone fietsen en dat het hogere gewicht hierbij de belangrijkste factor is.
Het nieuwe onderzoek is gebaseerd op de meest recente cijfers, maar dit keer zijn de uitkomsten ook gecorrigeerd op leeftijd en gebruiksfrequentie. Door deze factoren mee te nemen, kan geconcludeerd worden dat e-bikes gemiddeld gezien niet gevaarlijker zijn dan gewone fietsen. Ook speelt mee dat het design van e-bikes veranderd is. Voorheen waren de meeste uitgerust met een voorwielmotor. Tegenwoordig komt de middenmotor veel meer voor, waardoor het gewicht van de fietsen beter verdeeld is. Ook de fietsen tegenwoordig een stuk lichter.
Bron: Radar

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.